آيفون 13 احتمال زياد شهريور معرفي خواهد شد

جديدترين اخبار تكنولوژي روز

آيفون 13 احتمال زياد شهريور معرفي خواهد شد

به احتمال زياد امسال اپل مي‌خواهد با پايبندي به برنامه‌ي زماني قبلي خود درباره‌ي معرفي آيفون، حداقل برخي از مدل‌هاي آيفون ۱۳ را در ماه سپتامبر (شهريور) معرفي كند. اين اطلاعات جديد كه توسط تحليلگر Wedbush به نام Dan Ives منتشر شده، نشان مي‌دهد كه اپل قصد دارد حداقل از برخي مدل‌هاي آيفون ۱۳ در هفته‌ي سوم ماه سپتامبر (شهريور) رونمايي كند.

اين تحليلگر در گزارش تحقيقاتي خود كه با سايت MacRumors به اشتراك گذاشته، مدعي شده كه حتي ممكن است اپل از آيفون‌هاي ۱۳ در اوايل ماه اكتبر (اواسط مهر) رونمايي كند. او در گزارش خود مي‌گويد:

اطلاعات جديد به‌دست آمده از زنجيره‌ي تأمين‌كننده‌ي قطعات درباره‌ي آيفون ۱۳ نشان مي‌دهند كه گويا اين شركت تكنولوژي كوپرتينويي مي‌خواهد از نسل بعدي آيفون همانند گذشته، در ماه سپتامبر (شهريور) رونمايي كند.

با توجه به زمان مطرح شده براي رونمايي از آيفون ۱۳، ما عقيده داريم كه اپل مي‌خواهد از آيفون ۱۳ در هفته‌ي سوم ماه سپتامبر (شهريور) رونمايي كند. البته ممكن است كه اپل تصميم بگيرد اصلاحاتي را در آيفون‌هاي بعدي ايجاد كند، در نتيجه احتمال رونمايي از نسل بعدي آيفون در اوايل ماه اكتبر (اواسط مهر) هم مطرح است.

نگاهي به سابقه‌ي اپل در زمان رونمايي از آيفون‌ها نشان مي‌دهد كه اين شركت به طور معمول از آيفون‌هاي جديد در ماه سپتامبر (شهريور) رونمايي مي‌كند. البته بايد بگوييم كه در سال گذشته با توجه مشكل‌هاي به وجود آمده در توليد به‌دليل همه‌گيري بيماري كوويد ۱۹، اپل از تمامي‌ آيفون‌هاي ۱۲ در ماه اكتبر (مهر) رونمايي كرد.

با توجه به اين موضوع كه اكنون زنجيره‌ي تأمين‌كنندگان در وضعيت مناسب‌تري قرار دارند، تجعب‌آور نخواهد بود كه اپل دوباره به برنامه‌ي زماني گذشته‌ي خود يعني رونمايي از آيفون‌هاي جديد در ماه سپتامبر (شهريور) بازگردد.

Ives در گزاش خود ادعا‌هايي را درباره‌ي ويژگي‌هاي آيفون ۱۳ مطرح كرده و گفت است كه اپل قصد دارد نسخه‌اي از آيفون ۱۳ را با حافظه‌ي داخلي ۱ ترابايت عرضه كند. او همچنين مدعي شده است كه اپل در تمامي آيفون‌هاي ۱۳ از ماژول دوربين مجهز به سنسور LiDAR استفاده خواهد كرد.

با وجود مطرح شدن اين ادعاها توسط اين شخص، بايد بگوييم كه تحليلگر باسابقه‌ي محصولات اپل، مينگ چي كو، باور دارد كه همانند آيفون‌هاي ۱۲، اپل از سنسور LiDAR تنها در ماژول دوربين مدل‌هاي پرو استفاده خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.