صفحه رسمي (پيج) اينستاگرام سريال خاتون

جديدترين اخبار تكنولوژي روز

صفحه رسمي (پيج) اينستاگرام سريال خاتون

خاتون سريال نمايش خانگي Khatoon به كارگرداني، تهيه‌كنندگي و نويسندگي تينا پاكروان، محصول سال ۱۴۰۰ است. روايت داستاني تاريخي از خانواده‌‌اي است كه از اول شهريور 1320 آغاز شده و در دوران اشغال ايران توسط متفقين دچار تحولاتي مي‌شود.

در ادامه به معرفي سريال خاتون پرداخته و در پايان به اينستاگرام اين سريال گريزي ميزنيم.

تينا پاكروان در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنيا آمد. كارشناسي كارگرداني سينما را از دانشكدهٔ سينما و تئاتر گرفت. او فعاليت سينمايي را از كار در مجلهٔ سينمايي گزارش فيلم در سال ۱۳۷۴ آغاز كرد و در ادامه، با مجلاتي مانند ابرار سينمايي و صدا، دوربين، حركت و هفته‌نامهٔ فكور همكاري داشته‌است.
پاكروان در ۱۸ سالگي در فيلم ياس‌هاي وحشي به كارگرداني محسن محسني‌نسب به‌عنوان منشي صحنه فعاليت داشت. در فيلم سگ‌كشي بهرام بيضايي دستيار كارگردان بوده و در ادامه، در مجموعهٔ تلويزيوني تعطيلات نوروزي شبكه دو برنامه‌ريز و جانشين مدير توليد، در مجموعهٔ تلويزيوني راز سكوت برنامه‌ريز و جانشين مدير توليد بوده‌است.

تينا پاكروان سپس براي ادامهٔ تحصيل به خارج از كشور رفت و در دانشگاه يوسي‌ال‌اِي (UCLA) ايالات متحدهٔ آمريكا در رشتهٔ سينما چند واحد درسي گذراند.

او در اين ميان دو فيلم كوتاه ساخت: رؤيا با بازي بهزاد فراهاني و مژگان رباني، و همچنين اكتور اكتور كه در آمريكا ساخت.

يك فيلم مستند هم به نام همراه با ايرانيان براي شبكهٔ جهاني جام جم ساخته كه در آن به زندگي ايرانيان مقيم لس آنجلس و سان فرانسيسكو پرداخته‌است.

او پس از بازگشت به ايران، در مجموعهٔ تلويزيوني كلاه پهلوي به‌عنوان مدير برنامه‌ريزي و دستيار اول كارگردان با سيد ضياءالدين درّي همكاري كرد.

سپس در فيلم سنتوري به‌عنوان مدير توليد با داريوش مهرجويي همكاري كرد. در فيلم وقتي همه خوابيم به كارگرداني بهرام بيضايي و فيلم اخراجي‌ها ۲ به كارگرداني مسعود ده‌نمكي مدير توليد و برنامه‌ريز بوده‌است.

بازيگران : نگار جواهريان اشكان خطيبي شبنم مقدمي مهران مديري ميرسعيد مولويان ستاره پسياني بابك كريمي بهناز جعفري بيژن امكانيان پژمان بازغي رويا نونهالي ستاره اسكندري سروش صحت غزل شاكري مهران غفوريان هادي تسليمي پانته‌آ پناهي ها مهدي قرباني آيدا ماهياني مهتاب ثروتي محمدرضا شريفي نيا صالح ميرزاآقايي بانيپال شومون داريوش موفق فرخ نعمتي مجيد نوروزي عليرضا مهران

اينستاگرام سريال خاتون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.